CrossNetworks

— afmelding 19-01-2019 08:20 uur —

De leverancier geeft aan de storing is verholpen na de werkzaamheden van afgelopen nacht.

— update 23:00 uur —

De leverancier meldt dat de werkzaamheden met betrekking tot het herstarten van de hardware in Amsterdam is uitgesteld tot 00:30-01:00 uur. Momenteel zijn engineers de nodige voorbereidingen en voorzorgsmaatregelen aan het treffen. Volgende update volgt morgenochtend.

—update 19:40 uur—

De leverancier geeft aan dat het noodzakelijk is om de getroffen hardware component te herstarten. De werkzaamheden worden vanavond om 22:00 uur in het datacenter te Amsterdam ter plaatse uitgevoerd door engineers van CrossNetworks. De verwachte downtime bedraagt ongeveer 5 minuten.

— update 17:00 uur —

De leverancier meldt dat de storing is gelokaliseerd in een netwerkcomponent. Engineers zijn bezig met herstel van de storing.

— update 15:30 uur —

Onze leverancier meldt geenĀ  update omtrent de storing. Engineers zijn bezig met onderzoek en herstel. Update volgt zo spoedig mogelijk.

— update 13:30 uur—

De leverancier meldt dat de oorzaak van de storing is gevonden. Het is mogelijk dat uw verbinding zal worden verbroken. De verbinding zal automatisch weer terug komen. Wanneer dit niet automatisch plaatsvind, dan adviseren wij u op de klantapparatuur te herstarten. Volgende update volgt om 14:30 uur.

— update 12:30 uur —

De leverancier geeft aan dat engineers bezig zijn met het onderzoek naar de oorzaak van de storing. Er is geen verdere update beschikbaar.
Volgende update volgt om 13:30 uur.

— oorspronkelijke melding 18-01-2019 11:00 uur —

Onze engineers melden een storing op het netwerk van CrossNetworks. Als gevolg van de storing zijn CrossNetworks verbindingen mogelijk niet of vertraagd beschikbaar.
De leverancier is aangestuurd voor onderzoek en herstel. Volgende update volgt om 12:30 uur.


Getroffen diensten:

CrossNetworks